Обов'язкові компоненти |
ОК 1 |
Соціальна відповідальність та сталий розвиток/Social Responsibility and Sustainable Development |
3 |
Екзамен |
ОК 2 |
Методологія та організація наукових досліджень / Methodology and Organization of Scientific Research |
3 |
Залік |
ОК 3 |
Управління проєктами / Project Management |
4 |
Екзамен |
ОК 4 |
Іноземна мова професійного спрямування / English for Specific Purposes |
4 |
Екзамен |
ОК 5 |
Стратегічний маркетинг / Strategic Marketing |
4 |
Екзамен |
ОК 6 |
Рекламний менеджмент / Advertising Management |
3 |
Залік |
ОК 7 |
Цифровий маркетинг / Digital Marketing |
4 |
Екзамен |
ОК 8 |
Маркетинговий менеджмент / Marketing Management |
4 |
Екзамен |
ОК 9 |
Методологія прикладних досліджень у маркетингу / Methodology of Applied Research in Marketing |
4 |
Екзамен |
ОК 10 |
Міжнародний маркетинг / International Marketing |
3 |
Екзамен |
ОК 11 |
Переддипломна практика / Pre-diploma Training |
9 |
Диф. залік |
ОК 12 |
Кваліфікаційна робота (дипломування) / Qualification Work (Diploma Preparation and Defence) |
21 |
Атестація |
|
Загальний обсяг обов'язкових компонентів: |
66 |
|
Вибіркові компоненти |
|
Дисципліни з кафедрального та факультетського переліку для освітніх програм другого рівня вищої освіти |
18 |
|
|
Дисципліни із загальноуніверситетського переліку для освітніх програм другого рівня вищої освіти |
6 |
|
|
Загальний обсяг вибіркових компонентів: |
24 |
26.66%
|
|
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ |
90 |
|