- РН1
- Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу./Know and be able to practice the latest principles, theories, methods, and techniques of marketing.
- РН2
- Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта./ Know how to adapt and apply new achievements in marketing theory and practice to fulfil specific aims and solve problems of a market entity.
- РН3
- Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності./ Plan and conduct own research in the marketing field, analyze its results and substantiate effective marketing decisions in the face of uncertainty.
- РН4
- Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації./Know how to develop a strategy and tactics for marketing activities, considering the cross-functional nature of its implementation.
- РН5
- Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами./ Present and discuss the results of scientific and applied research, as well as marketing projects in the state language and a foreign language.
- РН6
- Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проєкти у сфері маркетингу та управляти ними./ Know how to improve the efficiency of marketing activities of a market entity at various levels of management, as well as develop and manage marketing projects.
- РН7
- Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта./ Know how to form and improve the marketing system of a market entity.
- РН8
- Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу./ Use interpersonal communication methods in solving collective problems, negotiating, and scientific discussions in the marketing field.
- РН9
- Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень./ Comprehend the essence and peculiarities of using marketing tools in making marketing decisions.
- РН10
- Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів./ Substantiate marketing decisions at the level of a market entity using modern management principles, approaches, methods, and techniques.
- РН11
- Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта./ Use the methods of strategic marketing analysis and interpret its results to improve the marketing activities of a market entity.
- РН12
- Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм./ Perform diagnostics and strategic and operational marketing management to develop and implement marketing strategies, projects, and programs.
- РН13
- Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання./ Manage the marketing activities of the market entity and its divisions, groups, and networks, and define criteria and indicators for its evaluation.
- РН14
- Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку./ Develop a marketing system of interaction and establish long-term mutually beneficial relationships with other market players.
- РН15
- Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення./ Collect the necessary data from various sources and process and analyze their results using modern methods and specialized software.