- РН1
- Генерувати ідеї для вироблення креативних дизайн-пропозицій, вибудовувати якісну та розгалужену систему комунікацій, застосовувати основні концепції візуальної комунікації у мистецькій та культурній сферах
- РН2
- Розробляти науково-обґрунтовану концепцію для розв’язання фахової проблеми
- РН3
- Обирати певну модель поведінки при спілкуванні з представниками інших професійних груп різного рівня
- РН4
- Представляти результати діяльності у науковому та професійному середовищі в Україні та поза її межами
- РН5
- Розробляти, формувати та контролювати основні етапи виконання проекту
- РН6
- Формувати проектні складові у межах проектних концепцій; володіти художніми та мистецькими формами соціальної відповідальності
- РН7
- Критично осмислювати теорії, принципи, методи та поняття з різних предметних галузей для розв’язання завдань і проблем у галузі дизайну
- РН8
- Здійснювати передпроектний аналіз із урахуванням усіх вагомих чинників, що впливають на об’єкт проектування; формулювати авторську концепцію проекту
- РН9
- Застосовувати методику концептуального проектування та здійснювати процес проектування з урахуванням сучасних технологій і конструктивних вирішень, а також функціональних та естетичних вимог до об’єкта дизайну
- РН10
- Критично опрацьовувати художньо-проектний доробок українських і зарубіжних фахівців, застосовувати сучасні методики та технології наукового аналізу для формування авторської концепції, пошуку українського національного стилю
- РН11
- Визначати естетичні проблеми дизайнерських шкіл та напрямків з урахуванням генезису сучасного художнього процесу в дизайні; мати синтетичне уявлення щодо історії формування сучасної візуальної культури
- РН12
- Володіти базовими методиками захисту інтелектуальної власності; застосовувати правила оформлення прав інтелектуальної власності.
- РН13
- Обирати оптимальні методи викладання матеріалу студентській аудиторії в межах фахових компетентностей; вміти програмувати, організовувати та здійснювати навчально-методичне забезпечення фахових дисциплін
- РН14
- Застосовувати інноваційні методи і технології роботи з матеріалом (за спеціалізаціями)
- РН15
- Представляти концептуальне вирішення об’єктів дизайну засобами новітніх технологій, застосовувати прийоми графічної подачі при розв’язанні художньо-проектних завдань (за спеціалізаціями)
- РН16
- Формувати дизайн-маркетингову стратегію позиціонування та просування продуктів дизайну (товарів і послуг) на внутрішньому та глобальному ринках
- РН17
- Управляти процесом вироблення продукту дизайну (товарів і послуг) на різних етапах брендингу та ребрендингу (за спеціалізаціями)