Композиційні та порошкові матеріали, покриття/ composite and powder materials, coatings

Спеціальність
132 Матеріалознавство
Освітній ступінь
Бакалавр
Підрозділ
Факультет будівництва, архітектури та дизайну
Випускова кафедра
Кафедра «Композиційні матеріали, хімія та технології»
Тип диплому та обсяг освітньої програми
Тип диплому Диплом бакалавра, одиничний Обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття відповідного ступеня вищої освіти, строк навчання – на базі повної загальної середньої освіти становить 240 кредитів ЄКТС, термін навчання – 3 роки 10 місяців; – на базі ступеня «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст») заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати кредити ЄКТС, отримані в межах попередньої освітньої програми підготовки молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста), обсягом не більше ніж 60 кредитів ЄКТС; – на основі ступеня «фаховий молодший бакалавр» заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати не більше ніж 60 кредитів ЄКТС, отриманих за попередньою освітньою програмою фахової передвищої освіти.
Кваліфікаційний рівень / цикл
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти; за Національною рамкою кваліфікацій України – 6 рівень; за Qualifications Framework for the European Higher Education Area (QF-EHEA) – Bachelor’s degree (First cycle); за European Qualifications Framework (EQF-LLL) – Level 6
Кваліфікація в дипломі
бакалавр з матеріалознавства
Передумови вступу
Для здобуття освітнього рівня «бакалавр» можуть вступати особи, що здобули повну загальну середню освіту, а також освітній рівень не нижче ніж «молодший бакалавр» та освітньо-професійний ступінь «фаховий молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст»).
Гарант осв. програми
Савченко Віра Олександрівна

Запрошуємо роботодавців, представників ринку праці, випускників та всіх зацікавлених сторін до обговорення проєктів освітніх програм з метою підтвердження їхньої релевантності, відповідності результатів навчання (знань, умінь, навичок, компетентностей) потребам сучасного ринку праці. Свої пропозиції та зауваження Ви можете надіслати на поштову скриньку savchen2017@gmail.com або заповнити онлайн-форму

Розгорнути все
  • Підготовка висококваліфікованих матеріалознавців з порошкових та композиційних матеріалів, покрить, здатних створювати інноваційні матеріали та технології, що є запорукою розвитку України та Запорізького регіону. Розвиток національно свідомого людського потенціалу для створення нових матеріалів та технологій, проводячи прикладні дослідження. В професійному контексті – це підготовка фахівців матеріалознавців, які володіють сучасним інженерним мисленням; теоретичними знаннями і практичними навичками, необхідними для розв’язання спеціалізованих та практичних задач, пов'язаних з розробкою, застосуванням, виробництвом, обробкою та випробуванням металевих, неметалевих, порошкових та композиційних матеріалів, покрить та виробів на їх основі; знають основи технологічного проєктування та роботу обладнання. / Training of highly qualified materials scientists in powder and composite materials, coatings, capable of creating innovative materials and technologies, which is the key to the development of Ukraine and Zaporizhzhia region. Development of nationally conscious human potential for the creation of new materials and technologies through applied research. In the professional context, it is the training of materials scientists who have modern engineering thinking; theoretical knowledge and practical skills necessary to solve specialized and practical problems related to the development, application, production, processing and testing of metal, non-metallic, powder and composite materials, coatings and products based on them; know the basics of technological design and equipment operation.
  • Об’єкт: явища та процеси, пов’язані з формуванням структури та властивостей металевих, неметалевих, порошкових та композиційних матеріалів, покрить, технологіями їх виготовлення, обробки, експлуатації та атестації. – Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних ефективно виконувати професійну діяльність, що передбачає розв’язання складних спеціалізованих та практичних задач, пов’язаних з розробкою, застосуванням, виробництвом, обробкою та випробуванням металевих, неметалевих порошкових та композиційних матеріалів, покрить та виробів на їх основі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов із застосуванням методів фізики, хімії та механічної інженерії. Теоретичний зміст предметної області: створення і застосування нових матеріалів, вплив умов отримання та різноманітних факторів (температура, тиск, опромінювання, зовнішнє середовище тощо) на їх структуру, фізичні, хімічні, технологічні, експлуатаційні та інші властивості та характеристики, методи управління властивостями матеріалів на основі уявлень з теоретичної механіки,хімії та фізики твердого тіла, структурного аналізу, фазових перетворень, теплового впливу, легування, поверхневих та капілярних явищ при створенні матеріалів з необхідним комплексом експлуатаційних характеристик. Методи, методики та технології: методи аналізу, синтезу, наукового прогнозування, теоретичні та експериментальні методи та методики дослідження задач предметної області, зокрема математичного та фізичного моделювання, дослідження структури, фізичних, механічних, функціональних та технологічних властивостей матеріалів. Технології виготовлення, обробки, керування структурою та властивостями порошкових та композиційних матеріалів, покрить, виготовлення виробів з них. Сучасні методи та технології організаційного, інформаційного, правового забезпечення виробництва та наукових досліджень, обробки результатів випробувань, виробництва, діагностики та конструювання в галузі матеріалознавства. Інструменти та обладнання: засоби інформаційно- комунікаційних технологій та глобальних інформаційних ресурсів у виробничій, дослідницькій діяльності у спеціальному контексті. Обладнання для дослідження хімічного та фазового складу, структури та тонкої структури, механічних, фізичних, технологічних та функціональних властивостей матеріалів, механічної та термічної обробки. Комп’ютери з програмним забезпеченням для моделювання конфігурації деталей та прогнозування властивостей, 3Д-принтер та лабораторне обладнання для вивчення процесів виготовлення та обробки матеріалів.

    Освітньо-професійна програма, з акцентом на розв’язання актуальних задач і проблем в галузі матеріалознавства композиційних та порошкових матеріалів, покрить

    Особливість освітньої програми в тому, що вона єдина в Запорізькому регіоні, яка готує кваліфікованих фахівців з освітньо-професійної програми «Композиційні та порошкові матеріали, покриття» в якій дається акцент на полімерні та металеві композиційні та порошкові матеріали та нанесення захисних покриттів. В нашому регіоні розвивається авіабудування, машинобудування, будівництво які постійно потребують оновлення знань в галузі матеріалознавства. Ця освітня програма задовольняє потреби в кваліфікованих фахівцях роботодавців Запорізького краю: АТ «МОТОР СІЧ», ДП «Івченко-Прогрес», ПАТ «Запоріжсталь» та інших стейкхолдерів нашого та інших регіонів України. Поєднання теоретичної та практичної підготовки на підприємствах роботодавців та інших стейкхолдерів.
  • Фахівець здатний займати первинні посади (орієнтовні) до професійних назв робіт за Національним класифікатором України «Класифікатор професій ДК 003:2010» (затверджено і надано чинності наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (зі змінами)): 3111 Лаборанти та техніки, пов'язані з хімічними та фізичними дослідженнями 3115 Технічні фахівці - механіки 3119 Інші технічні фахівці в галузі фізичних наук та техніки

    Мають право продовжити навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти та набувати додаткові кваліфікації в системі освіти дорослих.
  • Основними підходами є студентоцентроване та проблемно-орієнтовне навчання, електронне навчання, самонавчання, і навчання на основі досліджень. Викладання проводиться у вигляді лекцій, практичних занять, лабораторних робіт, аудиторних або online консультацій, індивідуальних занять, самостійної та проектної роботи з використанням мультимедійного обладнання. Навчання критиці власної роботи, конструктивній критиці роботи інших, продуктивному використанню критичних зауважень з боку інших. Самостійна робота з інформацією у бібліотеці університету та використання ресурсів інтернету. Індивідуальні консультації викладачів університету, керівників і провідних спеціалістів підприємств будівельної галузі. ОПП передбачено не менш 25% обсягу навчання за вибором студента,

    Контрольні заходи включають: поточний контроль; поточний рубіжний контроль; модульний контроль; семестровий (підсумковий) контроль; державна атестація здобувачів вищої освіти. Оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти здійснюється: за 100-бальною шкалою або за двобальною шкалою (зараховано – не зараховано). Позитивними оцінками для всіх форм контролю є оцінки від 60 до 100 балів за 100-бальною шкалою та оцінка «зараховано» за двобальною шкалою. Межею незадовільного навчання за результатами підсумкового контролю є оцінка нижче 60 балів за 100-бальною шкалою або оцінка «не зараховано» за двобальною шкалою. Отримання оцінки 60 балів та вище передбачає отримання позитивних оцінок за всіма визначеними навчальною програмою освітнього компонента обов’язковими видами поточного контролю.
  • Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та проблеми, пов’язані з розробкою, застосуванням, виробництвом та випробуванням металевих, неметалевих та композиційних матеріалів та виробів на їх основі, у професійній діяльності та у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів фізики, хімії та механічної інженерії і характеризується комплексністю та невизначеністю умов КІ.01

    ЗК1
    Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу
    ЗК2
    Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях
    ЗК3
    Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями
    ЗК4
    Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми
    ЗК5
    Здатність приймати обґрунтовані рішення
    ЗК6
    Здатність до адаптації та дії в новій ситуації
    ЗК7
    Здатність використання інформаційних і комунікаційних технологій
    ЗК8
    Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово
    ЗК9
    Здатність спілкуватися іноземною мовою
    ЗК10
    Здатність працювати автономно
    ЗК11
    Здатність працювати в команді
    ЗК12
    Прагнення до збереження навколишнього середовища
    ЗК13
    Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні
    ЗК14
    Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя
    ЗК15
    Здатність ухвалювати рішення та діяти , дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких інших проявів недоброчесності.
    ЗК16
    Додаткова. Здатності міжособистісної взаємодії, здатність діяти по-громадянськи свідомо та соціально відповідально, розуміти та використовувати основні культурологічні поняття у повсякденному житті, порівнювати розвиток української культури з розвитком культур інших народів світу, зокрема культур Західної Європи, орієнтуватися в основних напрямках сучасної української культури, вміти дати їм об’єктивну оцінку та науково обґрунтовану характеристику, здатність змістовно і послідовно аналізувати основні культурні епохи, їх історико-культурні пам’ятки, а також володіти основними елементами культурного етикету та виявляти свою всебічну обізнаність в питаннях української культури.

    СК1
    Здатність застосовувати відповідні кількісні математичні, фізичні і технічні методи і комп’ютерне програмне забезпечення для вирішення інженерних матеріалознавчих завдань
    СК2
    Здатність забезпечувати якість матеріалів та виробів
    СК3
    Здатність ефективно використовувати технічну літературу та інші джерела інформації в галузі матеріалознавства
    СК4
    Здатність працювати в групі над великими інженерними проектами у сфері матеріалознавства
    СК5
    Здатність застосовувати системний підхід до вирішення інженерних матеріалознавчих проблем
    СК6
    Здатність використовувати практичні інженерні навички при вирішенні професійних завдань
    СК7
    Здатність застосовувати знання і розуміння наукових фактів, концепцій, теорій, принципів і методів, необхідних для підтримки діяльності в сфері матеріалознавства
    СК8
    Здатність застосовувати знання і розуміння міждисциплінарного інженерного контексту і його основних принципів у професійній діяльності
    СК9
    Здатність застосовувати сучасні методи математичного та фізичного моделювання, дослідження структури, фізичних, механічних, функціональних та технологічних властивостей матеріалів для вирішення матеріалознавчих проблем
    СК10
    Здатність застосовувати навички роботи із випробувальним устаткуванням для вирішення матеріалознавчих завдань
    СК11
    Здатність організувати роботу відповідно до вимог безпеки життєдіяльності й охорони праці
    СК12
    Здатність виконувати дослідницькі роботи в галузі матеріалознавства, обробляти та аналізувати результати експериментів
    СК13
    Здатність враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні та комерційні міркування, що впливають на реалізацію технічних рішень
    СК14
    Здатність дотримуватися професійних і етичних стандартів
    СК15
    Здатність застосовувати знання технічних характеристик обладнання, умов його роботи та застосування контрольно-вимірювальних приладів;
    СК16
    Здатність обґрунтовано здійснювати вибір матеріалів для конкретних умов експлуатації
    СК17
    Здатність виявляти методики покращення комплексу технологічних, службових властивостей металевих та неметалевих матеріалів
  • ПРН1
    Володіти логікою та методологію наукового пізнання/ Possess the logic and methodology of scientific knowledge
    ПРН2
    Знати та вміти використовувати знання фундаментальних наук, що лежать в основі відповідної спеціалізації матеріалознавства, на рівні, необхідному для досягнення інших результатів освітньої програми./ Know and be able to use the knowledge of fundamental sciences which are the basis of the relevant specialization of materials science at the level necessary for achieving other results of the educational program
    ПРН3
    Володіти засобами сучасних інформаційних та комунікаційних технологій та професійної діяльності./ Possess the means of modern information and communication technologies and professional activities
    ПРН4
    Передавати свої знання, рішення і підґрунтя їх прийняття фахівцям і неспеціалістам в ясній і однозначній формі./ Convey your knowledge, decisions and the basis for their acceptance to specialists and non-specialists in a clear and unambiguous form
    ПРН5
    Визначати екологічно небезпечні та шкідливі фактори професійної діяльності шляхом попереднього аналізу та корегувати зміст діяльності з метою попередження негативного впливу на навколишнє середовище./ Determine ecologically dangerous and harmful factors of professional activity through preliminary analysis and adjust the content of activities in order to prevent negative impact on the environment
    ПРН6
    Дотримуватися вимог галузевих нормативних документів/ Comply with industry regulations
    ПРН7
    Володіти навичками, які дозволяють продовжувати вчитися і оволодівати сучасними знаннями/ Possess skills that allow you to continue learning and master modern knowledge
    ПРН8
    Уміти застосувати свої знання для вирішення проблем в новому або незнайомому середовищі./ Be able to apply your knowledge to solve problems in a new or unfamiliar environment
    ПРН9
    Уміти експериментувати та аналізувати дані./ Be able to experiment and analyze data
    ПРН10
    Уміти поєднувати теорію і практику для розв’язування завдань матеріалознавства/ Be able to combine theory and practice to solve problems of materials science
    ПРН11
    Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами з професійних питань як усно, так і письмово/Fluent communication in the state and foreign languages on professional issues both orally and in writing
    ПРН12
    Знати інженерні дисципліни, що лежать в основі спеціальності, на рівні, необхідному для досягнення інших результатів програми, в тому числі мати певну обізнаність в їх останніх досягненнях./ Know the engineering disciplines underlying the major at a level necessary to achieve other program outcomes, including some awareness of their latest developments
    ПРН13
    Розуміти будову металевих, неметалевих, композиційних та функціональних матеріалів та обирати оптимальні методи модифікації їх властивостей. Кваліфіковано вибирати матеріали для виробів різного призначення./ Understand the structure of metal, non-metal, composite and functional materials and choose optimal methods for modifying their properties. Qualified to choose materials for products for various purposes
    ПРН14
    Використовувати у професійній діяльності експериментальні методи дослідження структурних, фізико-механічних, електрофізичних, магнітних, оптичних і технологічних властивостей матеріалів./ Use in professional activities experimental methods of studying the structural, physical-mechanical, electrophysical, magnetic, optical and technological properties of materials.
    ПРН15
    Знати та застосовувати у професійній діяльності принципи проектування нових матеріалів. Know and apply the principles of designing new materials in professional activities Знати і використовувати методи фізичного і математичного моделювання при створенні нових та удосконаленні існуючих матеріалів, технологій їх виготовлення./ Know and use methods of physical and mathematical modeling when creating new and improving existing materials, technologies for their production
    ПРН16
    Знати і використовувати методи фізичного і математичного моделювання при створенні нових та удосконаленні існуючих матеріалів, технологій їх виготовлення./ Know and use methods of physical and mathematical modeling when creating new and improving existing materials, technologies for their production
    ПРН17
    Здійснювати технологічне забезпечення виготовлення матеріалів та виробів з них./ Provide technological support for the manufacture of materials and products from them.
    ПРН18
    Виявляти, формулювати і вирішувати матеріалознавчі завдання відповідно до спеціальності; розуміти важливість нетехнічних (суспільство, здоров’я і безпека, охорона навколишнього середовища, економіка, промисловість) обмежень./ Іdentify, formulate and solve materials science problems in accordance with the specialty; understand the importance of non-technical (society, health and safety, environmental protection, economics, industry) constraints
    ПРН19
    Обирати і застосовувати придатні типові методи досліджень (аналітичні, розрахункові, моделювання, експериментальні); правильно інтерпретувати результати таких досліджень та робити висновки./ Сhoose and apply suitable typical methods of research (analytical, calculation, modeling, experimental); interpret correctly the results of such studies and draw conclusions
    ПРН20
    Знаходити потрібну інформацію у літературі, консультуватися і використовувати наукові бази даних та інші відповідні джерела інформації з метою детального вивчення і дослідження інженерних питань відповідно до спеціалізації./ Find the necessary information in the literature, consult and use scientific databases and other relevant sources of information for the purpose of detailed study and research of engineering issues in accordance with the specialization.
    ПРН21
    Описувати послідовність підготовки виробів та обчислювати економічну ефективність виробництва матеріалів та виробів з них/ Describe the sequence of preparation of products and calculate the economic efficiency of the production of materials and products from them
    ПРН22
    Використовувати базові методи аналізу речовин, матеріалів та відповідних процесів з коректною інтерпретацією результатів./ Use basic methods of analysis of substances, materials and related processes with correct interpretation of results.
    ПРН23
    Володіти методами забезпечення та контролю якості матеріалів./ Possess methods of material quality assurance and control
    ПРН24
    Знання технічних характеристик, умов роботи, застосування виробничого обладнання для обробки матеріалів та контрольно-вимірювальних приладів/ Knowledge of technical specifications, working conditions, use of production equipment for material processing and instrumentation
    ПРН25
    Знання основних груп матеріалів та здатність обґрунтовано здійснювати їх вибір для конкретного використання/ Knowledge of the main groups of materials and the ability to select them reasonably for specific use
    ПРН26
    Знання основних технологій виготовлення, оброблення, випробування матеріалів та умов їх застосування/ Knowledge of the basic technologies of manufacturing, processing, testing of materials and conditions of their use
    ПРН27
    Знання принципів, методів та нормативної бази стандартизації, сертифікації й акредитації матеріалів та виробів з них/ Knowledge of the principles, methods and regulatory framework for standardization, certification and accreditation of materials and products from them
    ПРН28
    Знання фізико-хімічних явищ, міжфазних взаємодій в металевих та неметалевих матеріалах./ Knowledge of physical and chemical phenomena, interphase interactions in metallic and non-metallic materials.
    ПРН29
    Вміння обґрунтувати вибір обладнання та обрати оптимальний тип оснастки для виготовлення виробів з порошкових та композиційних матеріалів./ The ability to justify the choice of equipment and choose the optimal type of equipment for the manufacture of products from composite materials
    ПРН30
    Оволодіти культурологічним понятійно-категоріальним апаратом, розуміти сутність взаємозв’язків, виокремлювати основні закономірності формування та етапи розвитку національної та європейської культури від давнини до сучасності, розпізнавати імена видатних діячів духовної культури людства./ Master the culturological conceptual and categorical apparatus, understand the essence of interrelationships, distinguish the main patterns of formation and stages of development of national and European culture from ancient times to the present, recognize the names of outstanding figures of the spiritual culture of mankind.
    ПРН31
    Знати та застосовувати методи експериментальних досліджень хімічних, фізичних, механічних, функціональних та технологічних властивостей матеріалів та виробів./ Know and apply methods of experimental research of chemical, physical, mechanical, functional and technological properties of materials and products.
  • Науково-педагогічні працівники, що забезпечують освітній процес за спеціальністю мають рівень наукової та професійної активності, який відповідає чинним Ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності. 76% НПП, що викладають за освітніми компонентами, мають науковий ступінь та вчене звання.

    Здобувачі вищої освіти мають необмежений доступ до ресурсів наукової бібліотеки (http://www.zр.edu.ua/naukova-biblioteka) та репозитарію (http://eir.zp.edu.ua) університету. В університеті наявні комп’ютерні класи, спортивний комплекс, їдальня, кафе, центр дозвілля студентів, психологічна служба та інш. Для проведення семінарських та практичних занять використовуються тематичні класи та аудиторії навчальних корпусів університету. Кафедра композиційних матеріалів, хімії та технології має лекційні аудиторії, оснащені мультимедійним проекторами та навчальні майстерні і лабораторії, які оснащені термічними печами, мікроскопами, лабораторним та хімічним обладнанням, комп’ютерами та 3Д-принтером. Здобувачі вищої освіти, які цього потребують, забезпечені гуртожитком. Частина занять проводяться в комп’ютерному класі НУ «Запорізька політехніка», який оснащений ліцензійними операційними системами та прикладним програмним забезпеченням.

    Інформаційне забезпечення: • Наявність опису освітньо-професійної програми https://catalogop.zp.edu.ua. • Наявність навчального плану https://portal.zp.edu.ua/ • Наявність програм з кожного освітнього компоненту навчального плану на платформі Moodle. • Наявність навчально-методичного комплексу забезпечення з кожного освітнього компоненту навчального плану. • Забезпеченість студентів навчальними матеріалами з кожного освітнього компоненту навчального плану. • Наявність методичних матеріалів для проведення атестації здобувачів. Доступ до навчально-методичних матеріалів здійснюється через загально-університетську платформу moodle.zp.edu.ua. Бібліотека поєднує традиційні бібліотечні фонди, фонд електронних документів, технологічні комплекси, що забезпечують доступ до світових інформаційних ресурсів, зокрема до ресурсів Elsevier (SCOPUS), Web of Science. (http://www.zр.edu.ua/naukova-biblioteka). Нa офіційному веб-сайті НУ «Запорізька політехніка» розміщена основна інформація про її діяльність (структура, ліцензії та сертифікати про акредитацію, навчальні та наукові структурні підрозділи та їх склад, правила прийому та інше).
  • Національна кредитна мобільність регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/pubdocs/2022/Nakaz_N210_vid_28.06.22.pdf) та договорами про співробітництво з партнерами – закладами вищої освіти України, а саме: 1. Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова; 2. Національний університет «Львівська політехніка»; 3. Національний ТУ «Дніпровська політехніка»; 4. Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

    Міжнародна академічна мобільність реалізується на підставі міжнародних договорів про співробітництво, міжнародних програм і проектів, договорів про співробітництво з іноземними закладами вищої освіти, а також може бути реалізована учасниками освітнього процесу з власної ініціативи, підтриманої адміністрацією академії на основі індивідуальних запрошень та інших механізмів. Основна міжнародна кредитна мобільність здійснюється згідно програм ERASMUS+ https://zp.edu.ua/akademichna-mobilnist https://zp.edu.ua/uploads/pubdocs/2022/Nakaz_N210_vid_28.06.22.pdf https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Nakaz_N507_vid_10.12.21.pdf

    Регламентовано Положенням про організацію набору та навчання іноземців та осіб без громадянства в Національному університеті «Запорізька політехніка» https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/pol_pro_org_naboru_ta_navch_inozemtsiv.pdf
  • Атестація здобувачів вищої освіти проводиться у вигляді публічного захисту кваліфікаційної роботи

    Кваліфікаційна робота повинна демонструвати відповідність набутих інтегральної та спеціальних (фахових) компетентностей випускників Стандарту вищої освіти та вимогам освітньої програми. Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації та фальсифікації. Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена шляхом розміщення в репозиторії НУ «Запорізька політехніка». Оприлюднення кваліфікаційних робіт, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснювати у відповідності до вимог чинного законодавства.