- ПРН-1.
- Знати системи управління охороною праці на галузевому та виробничому рів-нях, а також умови та характеру праці (показники шкідливості та небезпечності виробни-чого середовища, важкості та напруженості трудового процесу) в організаціях галузі.
- ПРН-2.
- Визначати шляхи зменшення напруженості та важкості трудового процесу та застосувати заходи та засоби поліпшення санітарно-гігієнічних умов праці.
- ПРН-3.
- Практично забезпечувати якісне виконання працівниками технологічних процесів із дотриманням правил техніки безпеки, протипожежного захисту та вимог приро-доохоронного законодавства.
- ПРН-4.
- Знати філософські проблеми наукового пізнання, закони розвитку сучасного суспільства на рівні новітніх досягнень у галузі, а також теоретико-методологічні засади педагогіки вищої школи.
- ПРН-5.
- Знати історію розвитку вищої освіти, особливості пізнавальних процесів, шляхи забезпечення успішного навчання і розвитку особистості, нормативні та законодавчі документи про вищу освіту.
- ПРН-6.
- Планувати педагогічну діяльність та усвідомлювати її мету у конкретних ситуаціях, а також здійснювати навчання (лабораторні та практичні заняття) та виховання студентів відповідно до педагогічних закономірностей і принципів.
- ПРН-7.
- Розпізнавати і оцінювати характерні соціально-психологічні ситуації у професійній діяльності, використовувати систему психологічних та етичних критеріїв та закономірностей конструктивного спілкування, основних вимог ділового та міжнародного етикету, правил організації різних форм ділових контактів.
- ПРН-8.
- Володіти психологічним інструментарієм цілеспрямованого впливу на особистість і групу в системі професійних відносин, принципами та правилами академічної чесності в освітній та науковій діяльності.
- ПРН-9.
- Здатність забезпечувати оперативне керування та контроль роботою персоналу підрозділу, брати участь у його мотивації та стимулюванні з метою подальшого навчання, підвищення кваліфікації та перекваліфікації.
- ПРН-10.
- Вести технічну документацію (графіки роботи, інструкції, кошториси, плани, заявки на матеріали та обладнання), систематизувати та узагальнювати інформацію по використанню та формуванню ресурсів підприємства).
- ПРН-11.
- Брати участь у підтримці єдиного інформаційного простору планування та управління підприємством на всіх етапах життєвого циклу виробленої продукції.
- ПРН-12.
- Брати участь у проведенні техніко-економічного і функціонально-вартісного аналізу ринкової ефективності створюваного продукту.
- ПРН-13.
- Обирати напрям та розробляти плани наукових досліджень, а також приймати в ньому участь з урахуванням сучасних проблем в області електроенергетики, електроте-хніки та електромеханіки.
- ПРН-14.
- Володіти методами системного аналізу, а також математичного та фізичного моделювання об’єктів та процесів в електричних та електронних апаратах з використан-ням сучасного технічного та програмного забезпечення.
- ПРН-15.
- Знаходити варіанти підвищення енергоефективності та надійності електрое-нергетичного, електротехнічного та електромеханічного обладнання й відповідних елект-ричних та електронних апаратів та систем.
- ПРН-16.
- Застосовувати сучасні управлінські технології, спрямовані на вдосконалення професійної діяльності в галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки.
- ПРН-17.
- Володіти методами планування експерименту та вміти будувати математичні моделі об’єктів та процесів у галузі електротехніки, електроенергетики та електромехані-ки.
- ПРН-18.
- Знати методологію та методи планування та проведення наукових досліджень, а також аналізу та інтерпретації їх результатів.
- ПРН-19.
- Знаходити інформацію на ресурсах для пошуку освітніх програм, грантів та стипендій Європейського Союзу та держав-членів Європейського Союзу.
- ПРН-20.
- Організовувати та проводити наукові дослідження, а також готувати та публікувати їх результати у фахових виданнях дотримуючись принципів та правил академічної доброчесності в освітній та науковій діяльності.
- ПРН-21.
- Брати участь у міжнародних наукових конференціях та семінарах, присвячених сучасним проблемам в області електроенергетики, електротехніки та електромеханіки співпрацюючи з іноземними науковцями та фахівцями.
- ПРН-22.
- Класифікувати інформаційні джерела наукових досліджень; працювати з сучасними бібліографічними і реферативними базами даних, а також наукометричними платформами з метою пошуку та аналізу базової інформації і її використання у науково-дослідній роботі.
- ПРН-23.
- Впроваджувати автоматизацію та інформатизацію наукових досліджень у галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки з метою підвищення ефективності та якості їх результатів.
- ПРН-24.
- Розробляти методики, планувати та проводити експериментальні дослідження, обробляти отримані дані за допомогою методів математичної статистики, аналізувати їх результати, складати математичні моделі та оцінювати їх адекватність.
- ПРН-25.
- Ставити і вирішувати інноваційні наукові та інженерно-технічні завдання з використанням методів системного аналізу і моделювання об’єктів електроенергетики, електротехніки та електромеханіки та відповідних процесів.
- ПРН-26.
- Аналізувати структуру технологічних процесів, технології складання вузлів електричних та електронних апаратів, а також застосовувати відповідні моделі раціонального вибору обладнання та визначення оптимальних параметрів технологічного процесу.
- ПРН-27.
- Знати та вміти застосовувати основні принципи і методи оптимізації при вирішенні інженерно-технічних задач в процесі проектування електричних та електронних апаратів.
- ПРН-28.
- Створювати моделі та реалізовувати алгоритми розв’язання задач оптимізації електричних та електронних апаратів із застосуванням сучасних програмних засобів, аналізувати отримані результати та робити відповідні висновки.
- ПРН-29.
- Знати основні методи аналізу і розрахунку основних елементів електричних та електронних апаратів, а також принципи й особливості побудови сучасних систем їх автоматизованого проектування.
- ПРН-30.
- Обґрунтовувати теоретичну доцільність та практичну ефективність, а також вміти використовувати інструментарій та програмні продукти існуючих систем автоматизованого проектування електричних та електронних апаратів, впроваджувати результати проектного аналізу.
- ПРН-31.
- Обґрунтовувати основні параметри електричних та електронних апаратів, вибирати оптимальні інженерні, проектні та технологічні рішення, матеріали для деталей при створенні продукції з врахуванням вимог якості, надійності, вартості, строків виконання, а також вимог безпеки виробництва.
- ПРН-32.
- Виявляти та аналізувати похибки вимірювань, причини їх виникнення, знати методи їх зменшення, застосовувати основи кореляційного та регресійного аналізу, мето-дів інтерполяції, згладжування та апроксимації.
- ПРН-33.
- Впроваджувати автоматизацію наукових досліджень у галузі електроенерге-тики, електротехніки та електромеханіки, підвищувати точність, швидкодію та надійність систем вимірювання та діагностики.
- ПРН-34.
- Знати сучасні організаційні основи, основні задачі та зміст досліджень та ви-пробувань, що проводяться в процесі розробки, промислового виробництва та експлуата-ції електричних та електронних апаратів.
- ПРН-35.
- Знати структуру та основні схемні та технічні рішення основних елементів сучасних випробувальних установок, а також основні методи та технічні засоби прове-дення експериментальних досліджень та випробувань електричних та електронних апара-тів.
- ПРН-36.
- Розробляти програми та методики випробувань електричних та електронних апаратів, а також складати протоколи за результатами випробувань електричних та елект-ронних апаратів.
- ПРН-37.
- Планувати та здійснювати експериментальні дослідження та випробування електричних та електронних апаратів, оцінювати їх результати та приймати відповідні рішення щодо їх якості.