- ПР-01
- Розуміти загальнонаукову філософську концепцію наукового світогляду, роль науки, пояснювати її вплив на суспільні процеси, володіти креативним та критичним мисленням;
- ПР-02
- Грамотно застосовувати державну мову як усно, так і письмово, для здійснення наукової і професійної діяльності;
- ПР-03
- Володіти усною та писемною формами іноземної мови, включаючи спеціальну термінологію, для представлення та обговорення наукових результатів у міжнародному співтоваристві, ведення наукової дискусії англійською або однією з мов країн Європейського Союзу;
- ПР-04
- Знати і розуміти сучасні методи виконання науково-дослідних робіт, організації та планування експерименту, комп’ютеризованих методів дослідження та опрацювання результатів вимірювань;
- ПР-05
- Мати передові концептуальні та методологічні знання з теорії електромагнітного поля, методів розрахунку складних електричних кіл та уміти використовувати їх для вирішення науково-практичних проблем у професійній діяльності;
- ПР-06
- Уміти прогнозувати тенденції розвитку в галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки;
- ПР-07
- Володіти ефективним стратегіями розв’язання конфліктних ситуацій в колективі;
- ПР-08
- Уміти визначати, формулювати і вирішувати завдання у галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки, що пов’язані з процедурами спостереження об’єктів, вимірювання, контролю, діагностування і прогнозування з урахуванням важливості соціальних обмежень (суспільство, здоров’я і безпека, охорона довкілля, економіка, промисловість тощо);
- ПР-09
- Уміти розробляти нормативно-технічні документи та стандарти в електроенергетиці, електротехніці та електромеханіці;
- ПР-10
- Уміти проектувати і розробляти інженерні продукти, процеси та системи автоматизованого виробництва, обирати і застосовувати методи комп’ютеризованих експериментальних досліджень;
- ПР-11
- Мати передові концептуальні та методологічні знання з теоретичних основ метрології та електричних вимірювань, та постановки експерименту;
- ПР-12
- Володіти прийомами забезпечення зворотного зв’язку для підвищення ефективності роботи науково-технічного колективу.
- ПР-13
- Ефективно використовувати концептуальні, математичні і комп’ютерні моделі об’єктів електроенергетики, електротехніки та електромеханіки для створення повних та дрібних факторних експериментів з метою покращення їх технічних показників;
- ПР-14
- Здійснювати аналіз електромагнітних процесів в електроенергетичному, електротехнічному та електромеханічному обладнанні, та застосовувати обчислення факторів на основі теорії планування експерименту з метою підвищення його ефективності;
- ПР-15
- Володіти сучасними методами теоретичних та експериментальних досліджень з оцінювання точності отриманих результатів вимірювань;
- ПР-16
- Уміти застосовувати апаратні та програмні засоби сучасних інформаційних технологій для розв’язання задач у сфері електроенергетики, електротехніки, електромеханіки та інформаційно-вимірювальної техніки.
- ПР-17
- Володіти основами патентознавства та захисту інтелектуальної власності;
- ПР-18
- Уміти дотримуватися принципів професійної етики та академічної доброчесності;
- ПР-19
- Уміти організовувати спільну роботу з фахівцями з різних галузей у межах наукових проектів;
- ПР-20
- Уміти формулювати основні психолого-педагогічні принципи та уміти викладати професійно-орієнтовані дисципліни з електроенергетики, електротехніки та електромеханіки;
- ПР-21
- Володіти стратегіями саморозвитку й професійного вдосконалення у галузі електроенергетики, електротехніки та електромеханіки;
- ПР-22
- Уміти розробляти техніко-економічне обґрунтування проектів з електроенергетики, електротехніки, електромеханіки та оцінювати економічну ефективність їх упровадження;